VR uitproberen op jouw school!

nu met gratis meta quest 3! (VR bril)

VOOR WIE?

Het VR uitprobeerpakket is voor scholen die aan de slag willen met digitale geletterdheid of technisch onderwijs via VR.

De leerlingen van groep 7 + 8 (primair onderwijs) en klassen 1 + 2 (Voortgezet Onderwijs) maken kennis met VR op actieve wijze. Ze leren door te doen (zie video).

Deelname is eenvoudig. Plan een videocall voor nadere toelichting en ontvang op 10 april voor 10 dagen het uitprobeerpakket.

Next Section

PRIMAIR ONDERWIJS

Zita van Veen, leerkracht groep 8 van basisschool Floralaan uit Eindhoven, vertelt over haar ervaringen bij het gebruik van het VR uitprobeerpakket.

VOORTGEZET ONDERWIJS

Docent Niels Wanner (STO Amersfoort) vertelt in deze video waarom zij hebben deelgenomen aan de uitprobeeractie.

WAT ZIT ER IN HET PAKKET?

VR bril (Meta Quest 3)

VR app Digitale Geletterdheid

VR Meekijk - app

Er zijn maximaal 25 pakketten. Wees er dus op tijd bij!
(inschrijven voor de actie kan tot 19 maart)

Next Section

VOORWAARDEN

1. Plan videocall in voor 5 april. Na de videocall (uitleg) ontvang je een vrijblijvende offerte waarin alle afspraken staan.

2. Na akkoord offerte ontvang je op 10 april voor 10 dagen het uitprobeerpakket kosteloos op jouw school.

3. Tijdens de deelname dien je ons voor 23 april per e-mail te berichten over wel/niet behoud van het pakket.

4. Bij behoud ontvangt de school een factuur op basis van de eerder getekende offerte.

Niet behouden? Dan dient het pakket kosteloos retour gezonden te worden op dinsdag 23 april.

De kosten van het uitprobeerpakket bij behoud zijn €814,- excl. BTW + gratis Meta Quest 3 VR bril. (t.w.v. €675,- excl. BTW)

(Let op: er kan maximaal 1 pakket per school worden aangevraagd)

SCHRIJF JE HIER IN!

Inschrijven is mogelijk door een videocall (uitleg) in te plannen.
Tijdens de videocall geven we uitleg over de actie, zodat alles duidelijk is.
  • VRiS-horizontal-1
  • One bonsai logo wit