praktijkgericht leren

mET Gratis vr bril!

Gratis VR Bril button

VOOR WIE?

Het VR uitprobeerpakket is voor VO en MBO scholen die aan de slag willen met praktijkgericht onderwijs via VR.

Het pakket bevat vier leermodules die kunnen worden ingezet bij verschillende vakken. Bekijk hiernaast de video voor meer informatie over de leermodules.

Deelname is eenvoudig. Plan een videocall voor nadere toelichting en ontvang op 4 juni voor 10 dagen het uitprobeerpakket.

Next Section

VOORTGEZET ONDERWIJS

Docent Niels Wanner (STO Amersfoort) vertelt in deze video waarom zij hebben deelgenomen aan de uitprobeeractie.

MIDDELBAAR BEROEPSONDERWIJS

Het Graafschap College zet het VR Leerplatform in bij verschillende opleidingen binnen de school. In deze video vertelt Ellis Bodde er meer over.

WAT ZIT ER IN HET PAKKET?

VR bril (Meta Quest 3)

VR Leerplatform met modules

VR Meekijk - app

Er zijn maximaal 25 pakketten. Wees er dus op tijd bij!
(inschrijven voor de actie kan tot 4 juni)

Next Section

VOORWAARDEN

1️⃣ Inschrijven: Plan een videocall in voor 4 juni. Ontvang tijdens de videocall nadere toelichting en schrijf je definitief in.

2️⃣ Uitproberen: Op 4 juni ontvang je voor 10 dagen het uitprobeerpakket kosteloos op jouw school.

3️⃣ Behouden of retourneren: Tijdens de deelname dien je ons voor 14 juni per e-mail te berichten over wel/niet behoud van het pakket. Niet behouden? Dan dient het pakket retour gezonden te worden op dinsdag 18 juni.

Bij behoud plannen we een gesprek in om specifieke wensen te bespreken.

SCHRIJF JE HIER IN!

Inschrijven is mogelijk door een videocall in te plannen.
Tijdens de videocall geven we uitleg over de actie, zodat alles duidelijk is.
  • VRiS-horizontal-1
  • One bonsai logo wit